bila tengah rajin..

hehehe...dah lame tinggal cik blog..baru ni terase nak blog walking..emm..nak cite ape ek? banyak rasenye nak cite...tapi tak tau nak cite yg mane satu...huhuhu...hah! ingat dah...mau cite pasal order dr FELDA AGRICULTURAL hari tu...agak banyak la jugak...cuba teka bape?hehe..semuanya 1400 pcs..coklat2 yang ditempah siap dalam masa seminggu je..tp nak packing, kotak pulak tak siap lagi..kakak aku kate, maybe tak leh tido sebab kene packing coklat tu semua dalam masa 1 hari je..perghh...parah ni..aku dah terbayang-bayang dalam otak aku..mesti kene OT ni...memang betul pon...kotak siap 15hb...orang FELDA tu nak 16hb..

nak tak nak, terpaksa la korbankan masa untuk aku online (biasenye aku online malam je ). huhuhu...tapi takpe, ade gaji menanti...hohoho...


aku lupe plak nak letak gmbar..hehehe...ni die gmbr coklat tu...:D..RM10.00 each..sape2 yang berminat nak tempah coklat untuk wedding or dinner and ape2 aje la..rajin2 kan la jari anda untuk klik coklat4u ni..


No comments:

let's exchange link !