bertukar sudah..

ape yang bertukar? guess what? macam takde sape je yang nak teka ni..emm...nevermind...biar aku jawab sendiri...banyak benda dah bertukar kat blog aku ni...especially templates and all those widget..hahaha..ni lah aku...suke sgt tukar2..bukan nye ape..yang hari tu macam tak bape nak cantik and kemas lah :p 

yang ni aku rase ok la..dan lepas ni dah malas nak tukar..=)..dah lame tak bukak blog ni..atas sebab WIFI uitm yang tak bape nak laju...=(..takpela...aku akan bukak bila balik rumah je..means once a month ? i think so la. hmmm...nak buat macam mana...tapi selagi boleh online, aku dah cukup bersyukur...hehehe..thanks Uitm ! =p

By the way, alang2 dah terbukak blog ni kan...aku nak cite la sikit...pasal life aku kat jengka nun...actually, aku dah part 4 sekarang ! =) suke2..hihihi..sekarang ni ngah cuti mid sem...seminggu...ok la tu kan..=)

sekarang aku dah giler YongHwa ( CNBLUE) & SeoHyun ( Girls Generation) atau lebih dikenali sebagai Yongseo atau Goguma ( sweet potato) couple..diorang ni antara salah satu couple dalam WE GOT MARRIED =) diorang sangat lah sweeeeeetttt bak potato ! hahahahaha...meh tengok gambar diorang..

so cuteeeee =)



SeoHyun 



YongHwa

love them much ! kalau lah diorang betol2 kawin...mesti seronok..huhuhuhu...ok2...

2 comments:

Fafa said...

blog dah makin cantek, sile rajin update eh adekku; mueheheeh

kakak tag kamu;
http://sakuraaida.blogspot.com/2011/02/25-random-cik-fafa.html

ZaL said...

ehh..baru pasan kakak komen..hihihi :p insyallah..

thanks kakak :)

let's exchange link !