annyeong haseyo ! =)

dah bape lame ye tak update blog ni..? emmm...ntah la..tak ingat lah pulak..huhuhu..takpe la..biarkan je..
dari hari tu lagi nak update...tapi memandangkan aku yang kehilangan ingatan...sampai terlupa password..terpaksa lah tunggu lain hari..lagipon masa tu line tak berapa nak ok..hmmm..biase lah kalau pakai wifi..

hari ni aku nak cite pasal ape ek? hah ! minggu ni boleh la dikatakan agak busy..ada 3 test..







- FINANCE [ 22/2/2011]

- PUBLIC RELATIONS [25/2/2011]

- IT IN BUSINESS [26/2/2011]

sangat menguji minda dan penuh dengan cabaran..macam berat sangat je gaya nye? memang pon...sebab ape? sebab masa aku nak study la mata ni tiba-tiba buat hal..asyik ngantok je..haisyhhh...dah macam-macam aku buat untuk hilangkan ngantok...tapi semuanya tak menjadi...itulah nama nya dugaan..syaitan tak suka aku belajar..masa tengok cerita boleh lak mata ni tahan sampai pukul 4 pagi..pelik-pelik...-___-

aku baru je lepas 2 test..rasa tak sabar nak tunggu test IT abis..eh, eh ! IT 26 haribulan ke? so apa yang aku tengah buat sekarang ni? tak study ke? aigoooo...apa nak jadi ni..huhu..ok la..setakat ni je entry kali ni..sayonara !! 









No comments:

let's exchange link !