Kembali ke alam maya..

Assalamualaikum..ehem2..mau testing kejap..hehehe..kesian kat blog aku..sampai bersarang di buat nya..dah lama tak update..hari ni tiba-tiba rasa nak update..tak tau la mimpi apa..hahaha..

Emm..sedar tak sedar dekat 2 tahun aku study dekat UiTM Jengka ( rumah ke 2 aku..hehehe :P). Maknanya tinggal 1 semester je lagi. Fuhh ! sangat cepat masa berlalu kan ? lepas ni kena berpisah dengan mereka2 itu. sedih nya..sedih tak kawan2? ( tolong la jawab..jangan biar aku cakap sorang2..:D)

Sekarang ni tak busy lagi sebab buku takde , lecturer pon baru kenal . so boleh la aku update blog yang tak seberapa ni. Sebenarnya tak tau nak cerita pasal ape. emmm...haaa ! tiba-tiba teringat pasal EMOT..kangen banget sama kamu...walaupon kau selalu gigit kaki aku , cakar2 aku...aku tetap sayang kau. hehehe

lepas main , emot rasa ngantuk plak. 

tdo kat tuan aku ni pon best gak.

akhirnya emot lena dibuai mimpi ( kucing leh mimpi ke? )

tuan aku paksa tangkap gambar. so terpaksa la buat muka comel *sigh*

asyik main dalam rumah je...emot main kat luar plak..

emot nak terkam ibu nya.

haaa...berani la datang dekat...


entri tamat di sini. hahaha.. okbabai.

p/s : mengarut je lebih.

No comments:

let's exchange link !