di suatu pagi yang indah..


assalamualaikum...good morning everyone..ohaiyo..annyeong haseyo..hehehe =) hari ni memang indah. dari pagi tadi sampai la sekarang ni hujan turun mencurah-curah dengan lebatnya. rasa nak tido pon ada. aisyhhh...tapi tak boleh (kat uitm boleh la :p). tau-tau jela apa akibatnya kalau aku tido sekarang. (confirm kena simbah dengan air , hahahaha )


ermmm...nak cerita apa ye pagi ni? hah ! nampak tak perubahan kat blog aku ni? tak nampak? ni mesti jarang tengok blog ni kan? (sampai hati...>_<) . Ye, blog ni bertukar wajah lagi sekali. aku tak boleh tengok blog orang cute dari aku. jeles tau ! so, aku berusaha meng'cute'kan blog ni semampu yang boleh..tapi maybe tak setanding blog cik lyssa =) blog dia sangat CUTE ok ! dan aku belajar hias blog aku dari dia la..muehehehe.. eh, sebenarnya aku nak cerita pasal BETTI , not beauty and the beast ok. siapa BETTI tu ? kucing kesayangan aku dan family. sebelum ni , ada 2 ekor. tapi kucing yang paling kami sayang hilang entah ke mana =( i miss you so much , CIJAN . tinggal la betti keseekoran..kesian kat dia sebab dah takde teman nak main dah.

 mak cakap , betti sibuk mencari cijan selama seminggu ! maybe dia sedih atas pemergian abang nya. kami sekeluarga pon sedih jugak. sebab antara betti dan cijan , kami lebih sayang cijan. sebab dia kucing yang baik. betti pon baik jugak cuma dia agak nakal. tapi sekarang , betti lah kucing yang paling kami sayang. hidup dia mewah tu....tido atas katil dengan aku, duduk dalam rumah je selalu, makan cukup. mak aku pon sayang kat dia sebab dia dengar cakap. tengok, kucing pon paham cakap orang kan. hehehe..

meh kita tengok gelagat betti dalam rumah.. 

ni masa cijan masih ada. cute kan dorang?


betti akan duduk kat atas ni bila dia tak dapat masuk bilik :)



masa aku buat post ni, dia ada kat sebelah. dia suka menyibuk!


selimut tu khas untuk dia ok ! automatik dia akan tido atas selimut ni bila
masuk dalam bilik.


tengok, betti pon ada bantal pelok tau ! nama dia miko. hehe


wahhh...syok betol dia tido..

amacam? comel tak betti??? tak comel? comel la !!!! berani la korang cakap tak comel..huhuhu...ok lah , entry terhenti di sini.. aku nak sambung main cityville. hahahah...anyyeong !


2 comments:

ayie said...

comelnyee

anda ditag :)

http://ayie-fikri.blogspot.com/2011/05/misz-honey-1st-giveaway.html

ZaL said...

hehehe...comel kan..ehh..pastu nak watpe??

let's exchange link !