Najwa Latif?



setelah sekian lama menyepi , kini aku kembali. hehe.. malam ini tergerak hati nak update blog lepas tengok video Najwa Latif kat you tube. mula-mula cuma tengok dia cover lagu omputih, dan aku tak menafikan yang suara dia boleh tahan lah. maybe akan jadi macam yuna , ana rafali gitu. umur baru 16 tahun. manis orang nya. aku tau pasal budak ni pon dari anak buah aku. hehe..tengok punya tengok , ternampak pulak lagu carta hati. lagu siapa pulak dia cover ni ? bila aku klik kat situ , rupa - rupa nya lagu dia sendiri. eemm..not bad. she got the talent there. the title is " carta hati " ada sesiapa yang dah dengar ? yang belum dengar..bolehlah dengar..hehe..ke aku yang ketinggalan ? hohoho...so sad -_____-.

single first dia , cinta muka buku. best !! keep it up Najwa ! :) hope lepas ni ada lagi lagu baru dari kamu :)


No comments:

let's exchange link !